Thursday, August 5, 2010

BUDAK MATI DIGILIS LORI

Moshi moshi!!..apa kabar semua? Ada baik? Moga dalam keadaan sihat sejahtera...Baru-baru ni, KieSya kerap dapat email berkaitan eksiden je...Em,dah la yang ngeri pulak tu... Tapi takpe la kan, jadikan pengajaran untuk kita supaya berhati-hati sentiasa walau dimana pun kan...ok tanpa membuang masa,jom kita saksikan gambar ni,tada!!(jgn makan sambil tengok)




bukan susah sgt nak pimpin anak untuk melintas kan??tak kena bayar pun..paling penting jangan bagi mereka melintas sendiri..........

2 comments:

  1. moga roh kanak2 ini ditempatkan di kalangan org beriman..amin...

    ReplyDelete
  2. amin...jgnla bg kanak2 yg xberdosa ni mati sia2 kerana kecuaian kita sendiri kerana mereka mungkin belum tahu apa2 lagi...

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails