Friday, February 4, 2011

NGP ( PSP 2 ) MENGGANAS !!!

MAMA!!!NAK SATU BOLEH??? Hehe...bez gilez kot kalau dapat menatang ni,uh! konfem peratusan kehenseman serta saham Kiesya bertambah 38%,haha!.. Yela Kiesya pun nak kena upgrade jugak menatang Kiesya yang kat umah ni,hidup mesti up to DATE kan!!yeszaa...Tapi bagi mereka yang masih belajar tu,Kiesya sarankan janganla mintak kat parents ye,sebab benda ni kehendak,bukan kepentingan,ye tak?.Tapi kalau dah banyak sangat duit tu tak tau nak watpe,ataupun pegi bakar duit( hisap rokok ),baik beli menatang ni ye tak?haha jangan marah ye kepada smoker sekalian,lalala,hehe..Ok, ni Kiesya nak habaq mai dia punya spec!





- ada camera depan belakang
- ada 3G serta wifi
- dilengkapi dengan peratusan hensem bila memilikinya,haha
- dual analog
- dan paling penting,TOUCH SCREEN.





0 pengkritik yang bombastik:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails