Sunday, November 14, 2010

PC TABLET PC TERKINI


Aduh, boleh tak sape2 tolong belikan satu untuk Kiesya? haha.. Kalau dapat satu ni, confirm Kiesya mengadap benda ni 29jam,hehe... PC TABLET ni alternatif kepada Laptop/Notebook..
fungsinya lebih kurang macam kedua benda di atas,cuma ia tidak mempunyai cover (macam LCD tv) je
senang cerita ia adalah lanjutan daripada penghasilan POCKET PC,SMART PHONE,P.D.A
seperti yang telah dihasilkan oleh Acer,HP,Dell.
benda ni baru mula dijual 2 tahun lepas di luar negara..
harga benda ni biasanya RM2,000 ke atas
dulu laptop kecil pun digelar pc tablet..tapi da bertukar gelaran ke benda nipis ni..
tak pasti sangat sama ada benda ni da ada jual kat Malaysia
nanti Kiesya pergi survey,try,test,tengok..

0 pengkritik yang bombastik:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails