Sunday, November 28, 2010

SUJUD CARA ANJING


Hai,hari ini Kiesya tak banyak masa nak taip entry panjang-panjang sangat sebab Kiesya sangat penat,huhu...Tapi,nafsu nak berkongsi ilmu ni kuat sangat sampai Kiesya kuatkan diri jugak untuk pembaca sekalian... Kiesya nampak banyak sangat dah benda ni depan mata sebab tu Kiesya nak kongsi dengan semua...Haha tadi kata sikit je membebel kan?ok2.jom tengok je la eh!!..



Cuba perhatikan lengan ketika sujud, inilah sujud yang Rasulullah SAW laknati sehingga Baginda menyebut sebagai sujud anjing malas. Jauhilah kita semua daripada melakukan solat dalam keadaan malas. Terdapat banyak solat yang menempah Api Neraka tanpa disedari. Jika yang melakukan Solat tetap menerima azab Allah SWT, apakan lagi mereka yang tidakmenunaikan solat. Pasti Allah SWT tidak ingkar pada janji untuk mengazab mereka dalam api neraka. Jika kita melakukan ibadat, kita mengharap Allah SWT tidak mengingkari janjinya dengan balasan Syurga. Maka begitulah juga janji Allah SWT kepada pencinta maksiat, pasti Allah SWT tidak akan menyalahi janjinya.

1 comment:

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails