Friday, December 3, 2010

PESILAT M'SIA = PROTON

MALAYSIA BOLEH!!! yEAh!! Satu tepukan dan jeritan untuk PROTON kerana menghasilkan proton yang berkaliber dan mantOoOp! Barangan Malaysia tak berkualiti eh? Erk,tengok la budget kita berapa,tak kan lah budget sikit nak hasilkan kualiti macam BMW,logik ke? Lagipun Malaysia baru puluhan tahun berkecimpung dalam arena automotif ni kalau nak dibandingkan dengan negara luar yang dah beratus tahun... Tak kisahla apa pun,sebab Kesya sendiri pakai kereta Malaysia...Eh, nak tengok gambar kan?Bukan tengok pembebelan,huhu, Okeh check it oUt!!







PROTON JEBAT





PROTON KASTURI




PROTON TUAH





PROTON LEKIR





PROTON LEKIU


2 comments:

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails