Sunday, March 20, 2011

CINTA 14 FEBRUARI, ( MUST READ & SEE )

As-Salam. Bila sebut je tarikh tu,semua dah dapat teka right?Yes memang hari kekasih. Maaf sebab entry ni agak basi,berkulat,busuk mahupun berulat,eiishh!TETAPI isinya mantOoop lagi wOo! Tak caya?Ce baca, ce baca…Tak perlu la DK(DuniaKiesya) nak bebel panjang lebar lagi kan?Owh ye yang penting,ni bukan cerita maksud tarikh tu ke or karangan yang panjaggggg sangat dan DK tahu kalian semua malas baca, tapi kali ini lain sikit.Alaa rileks arr der,meh meh check it out sikit!



Bu, adik Cuma ingin bertanya…
Rasanya ibu tak akan mampu menjawabnya...
Ibu ingat 14 feb tak
Malam tu ibu ada janji temu
Ibu jumpa jejaka tu
Ibu kata dia cintakan ibu

Benarkah bu?







Dia puji dan puja ibu
Dia rayu dan belai ibu
Katanya cintanya hanya untuk ibu

Benarkah bu?




Ibu terkhayal dengan pujukannya
Ibu terbuai dalam bicaranya
Ibu terlena oleh bisikannya
Benarkah bu?





Ibu tak kisah dia peluk ibu
Ibu izin dia sentuh jasad ibu
Ibu puas dapat buktikan setia ibu
Macam dia kata.. mahu bukti cinta dari ibu
Tapi benarkah bu?





Masa berlalu,
Hari ini lepas 9 bulan...
Pohon yang ibu dan lelaki tu tanam telah membuahkan hasil
Hari ini buah cinta kalian telah terzahir
Hari ini bukti kasih jejaka itu pada ibu telah lahir...
tapi benarkah bu?





Kenapa dia tidak sama menyambut kami?
Kemana dia telah pergi tidak azankan kami?
Mengapa ibu pun benci kami?
Sedangkan inilah semaian tanda cinta kalian?

Mengapa ibu?




Tak terasakah sakit dan perit
tak berbakikah kasih dan sayang dan
Tidak lagi kah ibu berTuhan?

Benarkah ibu?
Benarkah begitu?





adik cuma nak tanya je bu.....

3 comments:

  1. manusia lemah dgn hawa nafsu...

    ReplyDelete
  2. @Anonymous
    yes 100% sokong!!..bile hati dan nafsu dah kawal pemikiran,mula la akal kalah kan....emm mntak dijauhkan..

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails