Sunday, March 20, 2011

RIFUKU ARIKURINDUKA = HYE SEMUA !!!

Chewahh...Ape?Tu bukan bahasa sanskrit ok!...Tapi adalah bahasa Jepun yang kiesya tengah ambil kursus selama 3 tahun sekarang ni.Eh betol la,tak caya pulak kome ye,hehe kidding!. Neway benda ni dah lama Kiesya nak post,tapi rasa macam tak menarik dan memandangkan ada kawan Kiesya yang sengaja mempoyokan dirinya menggunakan bahasa jepun,maka TERwujudlah entry ini,yessss!!!.Tapi for sure...Teruskan membaca ye tuan puan.


 ape yang kita pronounce tu tah apa je kan. Takpela at least tahu sikit dari tak,kan kan kan?Ok cubala,jangan buang masa pastu sambung balik kerja tu okeh! bubuuppp~ ( teringat lecturer lama,huhu )




DON'T SPOIL THE FUN...JUST TRY!!   =)

A - ka     B- tu       C- mi       D - te      E - ku
F - lu      G - ji        H - ri        I - ki        J - zu
K - me    L - ta      M - rin     N - to     O -mo
P - no     Q - ke     R - shi      S - ari     T -chi
U - do     V - ru     W -mei    X - na     Y - fu
Z - zi

2 comments:

  1. @nina syakina
    silakan...pastu leh wat post dan entry pasal tsunami dalam bahasa jepun,hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails