Monday, July 16, 2012

BUKU KOSONG YANG TERLARIS DI DUNIA

Kalau dah namanya laris,mestilah isinya pun mantap dan best untuk dibaca,namun begitu lain pulak kisahnya dengan sebuah buku yang hanya kosong tidak tertulis apa-apa tetapi menjadi buku terlaris di dunia.Sebuah buku berjudul 'What Every Man Thinks About Apart From Sex' (apa yang lelaki fikirkan selain sex) secara mengejutkan menjadi Best Seller atau kategori terlaris di laman Amazon.Seberapa baguskah buku ini ...???


Begitu sampulnya dibuka kita hanya mencari laman putih hingga ke halaman terakhir.

Buku yang mempunyai 200 halaman ini memang disahkan kosong, tidak ada tulisan sama sekali dan buku tersebut dijual dengan harga £ 4,69.



"buku itu memberikan kebebasan kepada kita kaum laki-laki untuk mengisi sendiri sesuai dengan judulnya," kata Sheridan menjelaskan ideanya.

"Dan saya tidak menyangka buku ini boleh mengalahkan buku-buku yang sudah ditulis oleh orang-orang genius dengan pemikiran yang brilian dari segi jualan." kata Sheridan Simove berkelulusan Oxford.

mungkin SEX dan lelaki dah sinonim,tu yang popular buku ni..buatla buku pasal sex jenis macam mana sekali pun,mesti laku..kan?

0 pengkritik yang bombastik:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen yang positif :)

Selamat Membaca...

Related Posts with Thumbnails
Nama saya Mohd Syafiq Happy Birthday tickers